БЕОГРАДУ СЕ ТРЕБА ВРАЋАТИ

from used to be beograd
used to be sneki - Dec 28, 1998 08:19 (195.178.32.229)

dragi moji ciao,kako bi rekli ovdasnji,lokalni iz "bedograda",ili kako bih ja sve ovo nazvala,civilizacijsko dno,najcrnja rupa
u svemiru,deponija djubrista, naravno.....vukojebina,jedna...

ali,to mene ne sprecava da svima vama pozelim srecnu novu godinu,bozicne praznike i puno zdravlja,jer ja sve vas volim i
dalje...

trenurtno sam "po zadatku" na kosovu mi dragom,u drustvu vrlo sarmantnog,dragog,mladog coveka,koji mi je i omogucio
ovo javljanje vama...pucnjava,otmice,silovanja,ubistva...ja se vama javljam,nista me ne sprecava...i zavrsavam ovu kratku
cestitku citatom iz borine pesme:(da me ne izbrisu)!:

"o necemu lepom pricao sam slepom
i sve svoje istine,pevao sam gluvom.

(cujem iza ledja podsmesljivi kikot!)

nekad bih ubio,a nekad mi se place,
ja jedino umem da budem Don Kihot i,
da dalje jurim svoje vetrenjace."

miko,ja trcim po keju,setam se blatnjavim ulicama bedograda,nijednu izlozbu sa bijenala nisam propustila,nijednu
premijeru...zadovoljna sto citam nin i igora mandica,ocajna sto gledam u letu glupi tv program,utrkujem se sa sponzorusama
u hyat-u,penim u iscrpnim diskusijama sa svojim prijateljima i rodbinom "objasnjavajuci im kako ih unistavaju sistematski
psihicki i fizicki...ahhhh...sve vas jos jednom pozdravljam i sve vas puno volim...dok se ne vratim,ako se vratim...citava.





Ekatarina - Dec 28, 1998 10:10 (209.183.131.74)

Hvala Sneki, divno je sto si se javila. I tebi sve najbolje, i da nam se opet vratis... (jos uvek te cekam da zavrsimo onu diskusiju
o Lari St. John, Bach-u i Prokofiev-u... neko nas je omeo).

P.S. Koncert Maxim Vengerova je otkazan, zamisli, kompanija koja je organizovala koncerte (sa kojima je Ford Center
suradjivao) je bankrotirala - imam punu torbu nevazecih karata za ovu sezonu, koje (kako lepo od njih) mogu da menjam za
neke trecerazredne nastupe... Mi se bavimo mislju da idemo u Vancouver da ga (M.V.) gledamo...



Smotana - Dec 28, 1998 14:38 (24.64.3.195)

Sneki...ne tako cesto ali nekada pomislim na tebe. Uhvatim sebe kako razmisljam o osobi koja nosi ime Sneki. Znas da si mi
draga.
Zelim ti mnogo lepih dozivljaja i uspeha u nastupajucoj '99 godini.

Dodji po nekad.

zanet - Dec 29, 1998 17:36 (195.38.128.181)

Draga Sneki, znaj da nedostajes, nekako je prazno bez tebe.
Sretna ti nova godina, sve sto zelis neka ti se ispuni.

Jedva cekam da se vratis, verujem da ces imati mnogo toga da pricas.

Pozdrav Zanet

PS: pazi na sebe



Beki - Dec 29, 1998 20:09 (209.146.186.97)

Sneki, a ja mislila da dizes revoluciju u Meksiku!?
Puno pozdrava i poljubi Coveka, samo... ako ga sretnes!



Mika - Dec 30, 1998 00:22 (194.247.198.194)

sneki, nepredvidljiva kao i uvek... Vec sam pomislio da si promenila kafic a ti - grad, kontinent... a o kejovima, Eskimima i
ostalim ‘ugodjajima’ da i ne govorimo...

Biti u Beogradu je uvek privilegija, pa i sada... A tako kako ti govoris o njemu, tako, sneki, smeju da govore samo oni koji ga -
ne obozavaju, to je nedovoljno, vec oni koji su deo njega... Biti nezadovoljan Beogradom, to je isto kao da si nezadovoljna
svojim vestim prstima, crtama svoga lica, emotivnom ‘dubinom’ svoje duse... - mozes da ih ulepsas, doteras, zapostavis,
nadgradis, nalickas (cak i dusu!) pa i promenis ali ne i zamenis...

Pogledaj se u ogledalu, sneki, onaj osmesak u uglu usana, makar i ironican, kiseo, nagorak, ali osmejak - to je Beograd.

Srecna ti Nova, sneki i, naravno da ostanes ‘citava’ jer gradovi tome i sluze - da odlazimo iz njih da bi imali vise razloga da im
se vracamo...



covek, samo... - Dec 30, 1998 08:33 (147.91.239.86)

...pa gde'j si bre, o'haro. Pratim vesti o otmicama, silovanjima, ubistvima i (SRECOM) nikako da naletim na tebe, bar kao
pocinioca. Al' sam u ozbiljnoj sumnji da se skorasnje diverzije i ozbiljni udarci u "kolevci srpstva" izvedene protiv protivnika
mogu dovesti u vezu sa tvojim tamnosnjim prisustvom. Paz' sta radis... znas vec da - krcag ide na vodu, dok ga ne uvate
(il'bese polome?).
I kako te nije samo sramota za ovaj "bedograd". Ajd' kazi ko ti je tako rekao, da ga odma' zapisem i prijavim tamo gde treba,
pa ce oni znati, jel, sta ce sa takvima. U medjuvremenu propisujem ti terapiju da mesto da zazjavas po kojakakim izlozbama i
premijerama obavezno tri put dnevno gledas domace inform-emisije na TV-u, posebno one dirigovane sa RTS-a, BK-a,
Politike ... Ako ti to ne pomogne sa tvojim poremecajem, onda ne znam sta ce. Probaj jos, gledaj recimo u ovo raskosno
sijalicno ukrasavanje u centru grada, gledaj u njega sve dok ti ne podju suze,a i posle, sve dok ne oslepis. To garant pomaze.

Evo sav drhtim, jer jos sam razocaran, posto bejah svedok sam da te ovaj grad, koji bezdusno ocrnjujes, docekao prosto
srdacno, rasirenih ekstremiteta, a ti ga vredjas. Odma da si ga napustila, kad tako mislis. Naravno, posto se prvo vratis u njega.
Imas rok za odlazak do 2005, pa posto vreme brzo prolazi, pocni odma sa pripremama za odlazak. E, tako... sad sam ti sve
lepo rekao. Nego...
jel' i tamo ladno ko ovde? Posmrzavasmo se bre... cak cu i vezbe morati da pocnem da radim jednog dana, ako jos ovo
potraje, pa te molim da mi kao iskusna u tome das savet za neki laksi set sa kojim bih mogao da zapocnem svoju vezbalacku
karijeru ovdasnju.
I posto ipak priznas da ti je ovde lepo, divno i sve ostalo, da ti pozelim ... izvini, nisam mogao nista pametno da smislim, snaci
ces se vec ti sama sa tim, pa ti pocni sa nabrajanjem a ja cu uskoro da ti se pridruzim.

With love, humanonly.



covek, samo... - Dec 30, 1998 08:45 (147.91.239.86)

A, da... Beki... fala na preporucenom poljupcu. Uzvracam ti sa zeljom da te uvek ljube oni koje volis, i vole te. Mene su danas
vec ove silne zene iz mog okruzenja toliko izbalavile (znas ono kao uoci Nove Godine, a u stvari koriste samo retku priliku,
ma znam ih ko "zlu paru") da mi se sve sliva niz lice...mejk-ap, mislim. Neka prezivecu i to... pa do sledeceg citanja, budi mi
pozdravljena.



choo boo rah - Dec 30, 1998 11:39 (194.247.198.69)

sneki, don't be a stranger... i ja sam u bedogradu, pa se javi ako stignes.
samo "click" na moj email gore.
pozdrav

choo


Serbian Café : Diskusije : Knjizevnost

si jeni,cka po punoni miku i im?
sneki - Jan 7, 1999 14:32 (194.247.197.12)

urime per keshnellat!,u prevodu za moje prijatelje koji razumeju samo srpski :srecan bozic!
vratila sam se sa ratnog podrucja u bedograd,i dajem sebi sansu da ga "bolje upoznam" miko-zen-budizam????da li da
sumnjam u tvog carvera...sdj-a i ne spominjem,miko,miko...?!

choo,izgleda da si sada ti "po zadatku" na ratistu,ja se vratih,a ti ode...za sastanak nam ostaje toronto...
drago mi je da te je "dice-man" dotakao...pitaj pisonju...
javicu ti se e-mail-om a.s.a.p.lep provod u izrael-u...

zanet,smotana,beki...iscrpan izvestaj sledi,covek samo je dobio tvoj poljubac,a i moj...

pershendetje,pershendetje....(sa muklim e,naravno...)




zanet - Jan 7, 1999 15:17 (195.38.128.178)

Hej! "Buntovnice" hajde vracaj se nazad, rekla sam ti da nedostajes.

Zelim ti lep provod u BG... hocu detaljni izvestaj:)

Pozdravljam te

Zasto je
Smotana - Jan 8, 1999 23:50 (24.64.3.195)

ovo sto jeste.?
Zasto fali veliki deo postova.
Vratite mi Sneki!!!!!!!!!!!!


covek, samo... - Jan 10, 1999 11:33 (147.91.239.86)

...opet Jovo nanovo... toliko si ocajnicki trazila sneki da sam se sazalio i iz bogate arhive izvukao prethodnu prepisku, pa eto
ti je ovde na ponovno razmatranje. Pozdrav i od mene toliko.

>>>si jeni,cka po punoni miku i im?
sneki - Jan 7, 1999 14:32 (194.247.197.12)

urime per keshnellat!,u prevodu za moje prijatelje koji razumeju samo srpski :srecan bozic!
vratila sam se sa ratnog podrucja u bedograd,i dajem sebi sansu da ga "bolje upoznam" miko-zen-budizam????da li
da sumnjam u tvog carvera...sdj-a i ne spominjem,miko,miko...?!

choo,izgleda da si sada ti "po zadatku" na ratistu,ja se vratih,a ti ode...za sastanak nam ostaje toronto...
drago mi je da te je "dice-man" dotakao...pitaj pisonju...
javicu ti se e-mail-om a.s.a.p.lep provod u izrael-u...

zanet,smotana,beki...iscrpan izvestaj sledi,covek samo je dobio tvoj poljubac,a i moj...

pershendetje,pershendetje....(sa muklim e,naravno...)


zanet - Jan 7, 1999 15:17 (195.38.128.178)

Hej! "Buntovnice" hajde vracaj se nazad, rekla sam ti da nedostajes.

Zelim ti lep provod u BG... hocu detaljni izvestaj:)

Pozdravljam te


Mika - Jan 7, 1999 18:28 (194.247.199.174)

Ono u naslovi - Miku (l)i im... mnogo mi se svidelo... Znao sam da imam mocan nadimak, ali da moze da posluzi kao
pretnja/obecanje/ili _________ (upisi sama, sada kada si obogacena novim iskustvima, strahovima, vidjenjima...
novog/starog, starog/starog .... ipak zalosnog, tragicnog i verovatno ocajnog...)

Ponovo protestujem protiv srozavanja naseg grada u 'Begograd' . U njemu ima povise bedogradjanja, u bukvalnom, a
jos vise u etickom smislu, ali to je kao velike boginje - ostavi vise ili manje oziljaka ali prodje. A jedan od azila za
obolele od velikih boginja, ako ne znas - bio je motel '1000 ruza' koji jos postoji, nesto ceka...

Ne razumem napomenu za zen-price... Ti znas da mene interesuje samo prava literatura, a zen-price su jedan od
vrhova... Jos cu pomisliti da ti je Kosovo nacelo kriterijume.... si jeni,cka po punoni sneki i im...?



sneki - Jan 8, 1999 11:11 (147.91.239.86)

sne-zanet,sacuvala sam pesmu Milene Barili,slikarke,samo za tebe,dobices je kada se vratim zajedno
sa"izvestajem",mojim impresijama o beogradu i pristini...

miko?sta su 1000 ruza?nuk di(cini mi se po secanju).
pripremi se da branis beograd,pripremi se dobro i ne trosi se mnogo,okolo...

i dok pijem cajni coctail(ovaj trenutak bih da zabelezim...neka traje dok traje i ova pesma:)

U meni gladni galebi.
Vrhovi jezika
cigre nozdrvama.
Srpovi gone stegna.
Vezani ponori:
prasnici,tucak,nektarka.
Golemas drze mukarci,
sve zene otvorene.
Mladezi,dojki jarane,
hleb vruc.
Tain si,voda covece,
sta bi bez tebe?
Jaruga vuce,
Jabucica ti lije grlo
oci varnice bez slova.

Zizi svetac svetiljku
kratkog jezicka.

Kosa izdise na tvom ramenu,
Postajem razudjeno jezero,
milujem paperjav mrcac
buktinja potop
grimiz drhtulju.

Drhtulja/late Gordana Stosic



Smotana - Jan 8, 1999 12:14 (24.64.3.195)

Pozdrav Sneki i od mene. Nadam se da cu, uz taj iscrpni izvestaj, cuti da si prestala da pusis?

Pa dobro...nemoj odmah da se frljas pepeljarom..ja se samo nadam...

;0)



covek, samo... - Jan 8, 1999 13:18 (147.91.239.86)

Uf... jedva uspeh da dodjem do ovog kompjutera ... sNEKI covek zaseo pa ne pusta ni da mu pridjem.
Smotana, svaka cast; jel' znas da si bila u potpunom pravu. Konacno je raskrinkana... sneki, mislim. Ona je MUSKO,
pogodila si. Usput je i zensko... kako? Ne znam, ni meni nije to jasno bas sasvim, ali tako je. Ti si to prva pogodila, i
sada ti odajem pocast za to.

A otkud ti ideja da pusi?? Izgleda da ti znas nesto sto ni on(a) sam(a) ne zna? Ipak, koliko cujem u Americi je pusenje
od prosle godine postalo pravi hit, pa verujem da si i ti ukljucena u takve trendove? Sneki se kune da (jos) nije.
Videcemo...

Ma znas sta, kakve su ove danasnje zene, sve ti je to zdrav zivot, vezbanje, zdrava hrana bez seksa, ovaj bez stresa
htedoh reci, bez mesa itd. Muskarci su prava stvar, sa njima je mnogo zanimljiviji zivot... slazes li se. Eto, tako se i ja
bas lepo druzim ovih dana sa snekijem, koji te pozdravlja preko mene, jer je sad moj red da malo kucam, a on(a) ce ti
se (od)javiti sutra, prekosutra, nakosutra...

Da ne bi neko pomislio videvsi identifikacioni broj da ja ovde igram dvostruku ulogu, izjavljujem trezan, pri cistoj svesti i
pri punoj moralnoj odgovornosti da to moze da bude i tacno... ali nije. Ono bese sneki, a ovo sam sad ja... alter-ego.

Pozdravlja vas i sve ostalo humanonly, alias covek, samo...

P.S. Posto mi je sugerisano (odpozadi) da ubacim negde i hiljadu ruza, evo ubacujem ih... da li se to radi o onom
motelu na Avalskom drumu, ili postoji nesto sa cime jos nismo upoznati??<<<

A sad nastupa...



sneki - Jan 10, 1999 11:43 (147.91.239.86)

"provukli smo "se ispod tvog teksta,u slucaju da smeta albansko/siptarski?,nekima...
a i da malo mislis na mene,cesce,ne povremeno...do skorog citanja iz zajednicke nam trenutne domovine,pozdravljam vas
sve,srecna sto za vodica po beogradu imam coveka ,samo... koji voli i poznaje ovaj grad...sto bih da ove impresije nekako
zabelezim,pa i ovako,dok traje ovaj post,stranica...danas.



Smotana - Jan 11, 1999 13:33 (24.64.3.195)

covek, samo...ja sam odgovorila na tvoj post, ovaj ispred. Ali se desilo da je tada ceo blok nestao a sa njim i moj odgovor koji,
na zalost, nisam kopirala (ko bi verovao da ce trebati) a ti nisi procitao.
Elem, nema veze. Vazno je da se dobro brines o Sneki i da nam je cuvas. A o ostalome, hehehe samo sam nagadjala...mislim,
ono da pusi. ;o)

Sneki, "tajno moja ispod zvezde!" drago mi je da se lepo provodis ( a i da si povremeno musko, kako cujem ;o)) ) sto znaci da
Beograd ipak prija. Jes' da te nekada uopste ne razumem sta pises ;o) ali falis BRE ( jel to jos uvek funkcionise???)

Uf... mnogo sam ti rekla!

Voli te tvoja
Smotana ;)))))


Коментари

Популарни постови са овог блога

ХУМОР - МОСТ ЗА СВЕ ЖЕЉЕ

ПОЛАРИС СФ АНТОЛОГИЈА `93. и прича АРТУРА КЛАРКА

КАКО ЈЕ ИНТЕРНЕТ УБИО ЖУРКЕ