КО ЈЕ ВИДЕО U.F.O.?

Serbian Café : Diskusije : Naucna Fantastika
                   
             DA li je neko od vas video U.F.O.?
             THE LAST UNICORN - Sep 22, 1998 18:46 (147.91.1.7)

             Ako ste imali priliku da ih vidite voleo bih da mi to opisete a ne brinite necu vas smatrati ludima, jer bih onda i ja bio lud.


           peace - Sep 23, 1998 05:36 (194.165.104.37)

           Video nesto, pre pet godina oko deset nocu. Nisam bio sam, tako da ne mogu reci, da sam
           sanjao, jer su ga i drugi vidjeli. Vidjeli su ga i na drugim mjestima u krugu od pet kilometara.
           Pokazivalo se kako neka jaka svjetlost, brza .
           Toliko.




           A STAR is falling down - Sep 23, 1998 08:58 (195.112.77.66)

           Vecinom u USA dolaze UFO's ili "letece tanjire" xaxaxaxa (kako to smesno zvuci). Kod nas u Evropi to nema ili retko, ali zato gledam stalno "X-file" xaxaxa



           Orthodox Celt - Sep 23, 1998 15:48 (157.150.192.14)

           Video sam ja 1975 u vreme spajanja sojuz-apollo. Nebo je bilo puno, puno zvezda. Medjutim jedna se
           odvojila i lagano pocela da pada - u jednom smeru naravno.... Onda je ogromnom brzinom napravila
           "u turn" i nestala u suprotnom pravcu. Ta "zvezda" je bila tamno plave boje i kao da je zracila
           "svojom" svetloscu... To nikad necu da zaboravim! Taj zaokret ne moze da se postigne na Zemlji! (ps.
           sojuz-apolo je ovde cista slucajnost. Zato sam i buljio u nebo jer je Jugin non-stop reklamirao spajanje
           koje se tada u Beogradu moglo videti sa malo boljim dvogledom).



           jackdaniels - Sep 24, 1998 22:06 (208.252.19.16)

           poslednja pojava UFO-a na nasim prostorima zabiljezena je 1991 kod Drvara
           BYTHEWAY



           Pjer - Sep 25, 1998 00:26 (206.172.237.48)

           Nisam vidio.
           Jednom mi se ucinilo da se nesto krece po nebu "brze nego sto bi trebalo". Ali gledao sam kroz
           staklo, nije mijenjalo pravac i mislim da je u pitanju bio odraz necega u staklu za koji mi se ucinilo da
           je vani.
           Inace ovdje bi najmanje trebalo pricati UFO ali eto namece se.
           pozdrav


Коментари

Популарни постови са овог блога

ХУМОР - МОСТ ЗА СВЕ ЖЕЉЕ

ПОЛАРИС СФ АНТОЛОГИЈА `93. и прича АРТУРА КЛАРКА

КАКО ЈЕ ИНТЕРНЕТ УБИО ЖУРКЕ