КОЛАЧ ЛОМИЛИ...

Serbian Café : Diskusije :  Sah

             Domacinu
             Smotana - Nov 21, 1998 18:34 (24.64.3.195)

             Bez najvaznijih slavskih obrednih predmeta ne moze biti slave:

             SLAVSKI KOLAC je neophodni obredni predmet.

             --- KOLAC LOMILI, BOGA MOLILI.

             --- KOLAC PRELIVALI VINOM, DOM SE PRELIVAO
             MIROM, ZIVOTOM, ZDRAVLJEM I SVAKIM DOBROM, BOZE DAJ Abu Srbinu, Domacinu…

             SRECNA TI SLAVA SVETI ARHANDJEL
             sa puno ljubavi i od srca
             smotana





           Gypsy - Nov 21, 1998 23:36 (209.183.132.133)

           Cek i ja da se pridruzim.
           Brale srecna ti slava.
           Ziv bio.

           Pozdrav
           Gypsy



           abu srbin - Nov 22, 1998 10:32 (207.96.210.93)

           Hvala Vam iz sve snage...bilo je ko Zmaj i slavski kolac i vina i ostalih
           rekvizita hehehehhe

           Izvinjavam se Smotanoj i Sekani, bio sam jako zauzet ovih dana,
           pa vam nisam odgovorio na poruke.

           pozdrav



           smotana - Nov 22, 1998 22:36 (24.64.220.194)

           Sekana..deder vacaj tu kuglu da vidimo sa cime nam je Abu Srbin bio toliko zauzet ;o)))) ti si fatalista
           za ta istrazivanja.

           Da nije mesio kolace i pretakao vino u podrumu cekajuci goste? Ili da nije mesio....pa ne
           znam..lepinju, ili pogacu ili...davaj kuglu, bre.

           Ajde, bas me interesuje...zivo!



           abu srbin - Nov 22, 1998 23:57 (207.96.210.73)

           *** Vidi , vidi, azdaja iskocila hehehehehehheheh :))))))))))))))0



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 00:16 (209.103.20.10)

           Nije mesio...sve je dobio...a dok nije dobio, bio je sa mnom! He!?



           Smotana - Nov 23, 1998 00:53 (24.64.3.195)

           Paz' molim te...al si mi pa vredna ;o).... Oooo ... da nisi ti slucajno mesila. A to, da li je bio sa tobom ili sa
           mnom, o tome bi se jos moglo pricati!!!

           Nego sta nego Azdaja..a sta si ti mislio? more.... neunistiva je ona heheheheh

           Ajde, ajde sekana, donosi tu kuglu vec jednom. Ja nemozem da docekam.



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 01:18 (209.103.20.10)

           Sveti Georgije ubiva azdahu....oh, izvini, citam nesto...
           Nisam sigurna da je bio s tobom. Mozda. Prekjuce??
           Juce je bio sa mnom. :) I da, vredno sam mesila. Slavski kolac malo manje, njega malo vise. :)
           Pitaj ga...:)



           smotana - Nov 23, 1998 01:37 (24.64.220.194)

           Hm...cudno. A bas mi je dosao svez!..pa uredan, veseo. Prosto neverovatno...koja snaga u njemu.
           Kaze, samo kad sam pobegao, hehe...mogu misliti kako mu je bilo.



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 01:48 (209.103.20.10)

           Uredan i veseo. Drago mi je. Vidi se da sam vredna. Dobro sam ga udesila.:)
           A sto ti je rekao da je pobegao, morao je na neki nacin da se opravda. Nija valjda trebao da ti kaze
           pravu istinu...:)
           Zene su zaista stvorene da slusaju slatke male lazi. Prosto uzivaju u tim malim slatkim lazima. :)



           smotana - Nov 23, 1998 02:04 (24.64.220.194)

           Tja...te zene...bas smo se tome slatko smejali. Jao, kaze on meni...sto me spopala neka sojka...ta idi, sta
           da ti pricam. A ja se sve pravim fini; k'o velim, da te ne brukam. Da ostavim utisak.
           A ja ga gledam, pa kazem - sreco, pa neka. A znam brzo ce njega to proci ...to mu je ko novi...ko novi
           trotinet.
           Pa slava je mislim, pa neka ga. Barem imamo fraj pogace sto je don'o.



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 02:13 (209.103.20.10)

           Jeste li uzivali? Mislim, u pogaci. :) S novog trotineta, na stara kolica. Cudno.

           Svidjas mi se Smotana, svidjas mi se. :)



           smotana - Nov 23, 1998 02:19 (24.64.220.194)

           Ko..mi? A kako bi drugacije i mogli nego da uzivamo...pa volimo ti mi... pogace. hehehe

           I ti se meni svidjas...mlooOgo ...samo jos da znam ko si...cek, sad cu da ga pitam



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 02:33 (209.103.20.10)

           Slobodno ga pitaj, reci ce ti on, ako nije zauzet, a u medjuvremenu, ja cu ti se javiti jednim pismom.
           Samo malo ce potrajati, dok prelistam sve diskusije i pogledam gde se plavis. :)



           Smotana - Nov 23, 1998 02:49 (24.64.220.194)

           Zauzet...sada ? On spava...posteno je to celjade. Spava snom pravednika...
           A kako bi drugacije i mogao.

           Pozdrav
           Azdaja cuvarkuca ;o)



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 03:01 (209.103.20.10)

           I treba da spava. :)

           Pozdrav
           jedna ali vredna :)

           P.S. Nigde se ne plavis. Steta. Ali pronaci cu ja...nekako. :)



           abu srbin - Nov 23, 1998 09:22 (207.96.210.35)

           *** Hmmmmmm, trista li vam kaktusa bodljikavih, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
           evo podzapase se sojke u 2 ujutru hehehehehehehheee, a gde li sam to bio jutroske oko 2, heheh ,
           cik pogodite hehehehehee



           Gypsy - Nov 23, 1998 10:57 (209.183.128.92)

           oooooojjjjjjhaaaaaaa heheheheeeee bog te, vidi vidi ovo. heheheeeee
           eeeeee sekana ma pogledala sam ja u moju kuglicu, al nista ne kaze, samo kaze da nam je brale cisti
           svetac. svetinja nevidjena. heheheheheheeeeeee

           a di si bio brale? u narucju nekom pod jorgan planinom? heheheheheheheheeeee



           Smotana - Nov 23, 1998 11:26 (24.64.3.195)

           Sekana moja...pa naravno da je cist. A sta si ti mislila?
           A ono nocas...ma jok, nismo se mi podzapale. Samo smo odmeravale snagu da li smo dostojne
           protivnice da zaigramo jednu partiju saha. Jer, koje je zadovoljstvo ako pobeds slabijeg od sebe.
           E, pa, jedna ali vredna...jos uvek ne znam ko si ali imas cast, kao mnogo vredna, da biras figure. Il' da
           to ostavimo za neka bolja vremena?



           abu srbin - Nov 23, 1998 13:32 (207.96.210.123)

           E zajebala si se Sekana, bio sam u u baru hehehehehe, dosao mi gost iz srbije pa sam ga izveo da
           malo oari oci heheheheheehe, posle sam morao da ga nosim kuci, jadnik se udzezvio od onih sojkica
           sto su mu igrale gole na stolu xaxaxaxaxaxaxaa

           Ince, Smotana, mislim da se to sekana maskirala pa te zezala sinoc



           Kremba - Nov 23, 1998 14:49 (194.247.199.144)

           Cao svima,

           kumo i prijo...

           Mene nema par dana a vas dve me vec zaboravele...ccc
           Cestitam na odlicnoj partiji, bar koliko se ja ne razumem... Jedino, nisam bas sve ukapirao do kraja,
           jer je negde u onom prenosu greska...

           Nego, za vas dve, evo jedna stranica koja ce vam mozda biti zanimljiva:
           http://www.atreide.net/rendezvous

           Pod YU>Slavko Sedlar, procitajte par zanimljivih haiku pesmivca...

           Meni se najvise svidese 2:

           Seoskoj rodi
           poruseno gnezdo. Dva
           se doma gase.

           Doprati me i
           ostade sam na nebu
           jesenji Mesec.

           p.s. Mozda bi bilo zanimljivo stogod napisati u Dudinom cosetu o haiku-u...



           Gypsy - Nov 23, 1998 17:06 (209.183.128.232)

           Aaaa golotinje gledata, a? Ako ako dobro je i da odgledate golotinje, nece vam ic naskoditi. Samo ce
           pritisak malko da vam poskoci.
           Nego da vam kazem nesto drustvance moje. Odoh ja na godisnji odmor, sve vas pozdravljam, zivi mi
           bili, ko nije zenjen da se ozeni, a ostalima cu da igram cocek na astalce, dogodine ako bog da.
           heheheeeee
           Krembo, prijatelju ce se javnem sa jedan mail, a i tebi sekana ce se javnem malo kasnije, pilici me
           zovu, ne mogu sada. heheheheee

           Pozdrav i pusica svima vama.
           vasa Gypsy



           jedna ali vredna - Nov 23, 1998 20:02 (209.103.20.70)

           Smotana, rado prihvatam tvoj izazov za jedan sahovski mec. Izbor prepustam tebi, kao i prvi potez.:)

           Pozdrav



           Smotana - Nov 24, 1998 12:42 (24.64.3.195)

           U redu. Iako ne znam ko si, prihvatam. Pogotovo sto ce u naslovu da stoji:
           Smotana - jedna ali vredna.

           Mislim da je to toliko ocigledno, da ne treba da se naglasava ...kakva je Smotana ;o)

           Zato, dajem ti priliku da biras drugo ime ili...pocinjem nov topik sa prvim potezom.

           Dakle?

           Pozdrav interesantna damo.



           Tishma - Nov 24, 1998 16:14 (195.178.44.5)

           Haiiiiiiiiiiiii Sahovski Jedaji



           jedna ali vredna - Nov 24, 1998 18:04 (209.103.20.23)

           Da li je problem u "jednoj" ili "vrednoj". Zna se da sam ja i jedno i drugo, a i ne sumnjam da si i ti
           jedna ali vredna. :o)
           Da ne bi bilo zabune ubuduce, sta mislis o novom nadimku "Strogi Ritam"? :o)

           Pozdrav, predivna damo. :o)



           Smotana - Nov 24, 1998 18:27 (24.64.3.195)

           Znaci..."Strogi ritam" ! To je mogao da izmisli samo neko ko je plemenite krvi.
           Mocno ime.
           E, pa, plemenita, igracu sa najvecim zadovoljstvom i svim umecem se truditi da te pobedim u sto manje
           poteza.

           Ako ne maris ?

           Pozdrav uz iskreno divljenje.



Коментари

Популарни постови са овог блога

ХУМОР - МОСТ ЗА СВЕ ЖЕЉЕ

ПОЛАРИС СФ АНТОЛОГИЈА `93. и прича АРТУРА КЛАРКА

КАКО ЈЕ ИНТЕРНЕТ УБИО ЖУРКЕ