ДА ЛИ СУ ВАС РОДИТЕЉИ УХВАТИЛИ У СЕКСУ ???

Serbian Café : Diskusije : Sve i Svasta

             DA LI SU VAS RODITELJI IKAD UHVATILI NA DELU ???
             Sany - Sep 27, 1998 01:06 (192.91.197.34)

             U nasoj 14-15 godini starci se pocnu brinuti da li cemo mi poceti nas sexsualni zivot. U 16-17 mole
             boga da jos uvek cekamo (sto se devojki tice). U 18 i na faxu sumnjaju de se vec "sexamo" i mole
             Boga ponovo, da smo odgovorni i da ne "zaglavimo".
             Cesto im nije bas tako jednostavno da s nama razgovaraju otvoreno na tu temu, a kamoli da im mi
             otvoreno priznamo da mi to "radimo".
             Da li su ikoga od vas, ikada roditelji zatekli dok ste provodili te intimne trenutke s vasim deckom ili
             devojkom, koliko ste imali godina i kako su vasi roditelji reagovali ??? Sta ste vi ucinili u tom
             trenutku?

             Razlog ovome pitanju je sto sam se setila moje prijateljice Marije, koja je bila u prilicno intimnim
             trenutcima sa svojim deckom kad je njen otac neocekivano usao u stan. Marija nije nikog ocekivala
             za bar jos nekoliko sati. Dok je ona (imajuci samo 16 godin) prakticno umrla od straha, njen otac je
             samo rekao: " Izvinjavam se" i zatvorio vrata. Godinu dana posle Marijin decko je provodio kasne,
             kasne veceri s njom u tom stanu, jer njeni roditelji nisu nikad nista o tome komentarisali.
             Ja mislim da bi mene moji zadavili da se nesto tako desilo kad sam ja imala 16 godina.



           tufahija - Sep 27, 1998 01:33 (203.57.49.36)

           Marija mora da ima blesave roditelje (narocito oca). Ona je ipak bila mlada. Cini mi se da nije imala
           neko postovanje prema roditeljima.


           sany - Sep 27, 1998 01:53 (192.91.197.34)

           tufahija, moje pitanje nije bilo da li marija ima blesave roditelje, ali nema veze. samo za tvoju
           informaciju otac joj je bio glavni doktor na psihijatrijskoj bolnici.
           slazem se da je bila mlada, zato i kazem da mislim da bi mene moji zadavili.



           Joker - Sep 27, 1998 01:59 (199.166.210.221)

           Zadavili tebe tvoji ili ne zadavili ti ces to raditi ako ti se radi. Prema tome nije u roditeljima nego u
           osobi i njenom shvatanju zivota.



           Stršimir K. - Sep 27, 1998 02:05 (152.163.201.72)

           Nikada me nisu uhvatili u delu.
           Nikada nisam "delovao" kod kuce po kratkoroc^nim rasporedima!
           Vikendi, godisnji odmori...



           SANY - Sep 27, 1998 06:30 (192.91.197.34)

           MOLIM VAS PROCITAJTE PITANJE PRVO. NADAM SE ODGOVORIMA NA ODRDJENA
           PITANJA A DOBIJEM ODGOVOR NA NESTO SASVIM TRECE.

           JOKER- PITANJE NIJE O MENI, NITI MOJIM RODITELJIMA, NITI DA LI BI NJIHOVA
           PRIMITIVNA REAKCIJA NA MOJ SEXUALNI ZIVOT IMALA IKAKVOG UDELA. OK?


           n - Sep 27, 1998 06:33 (193.218.36.102)

           Nisu ni mene uhvatili a ni moju sestru s tim da bi se reklo da su moji roditelji k'o Marijini. Bili smo
           nekih 14-15 godina kad su nas skupili i objasnili da je najbolje da dovedemo svoje simpatije kuci, da
           se pred njima ne skrivamo te da nas tu nece niko uznemiravati. Da je to neuporedivo bolje nego da
           se grcimo ovde-onde i dolazimo u neprijatne situacije.



           SANY - Sep 27, 1998 06:54 (192.91.197.34)

           Hvala n, napokon nesto o temi koju sam zapocela. To je veoma lepo i otvoreno od tvojih roditelja, ali
           ipak treba se zanti koje "aktivnosti" su OK za odredjene godine. Mislim da kad imas 14 je mnogo
           razlicito nego kad imas 18.



           Snorkijevac - Sep 27, 1998 09:05 (147.91.1.7)

           Pa nikad nisam razmisljao da to obavim kod kuce,ej bas cu sad da je pozovem.Hvala na ideji!!


           Jelena-Eva - Sep 27, 1998 09:05 (195.34.133.40)

           Hm, ja sam odmah posle osnovne skole ,krenula u srednju skolu u drugom gradu. Prvo sam bila u
           internatu ali su me posle odredjenog vremena zamolili da ga napustim.

           Znaci ,od 15-e do 18-e sam od ponedeljka do petka zivela samostalno a subotom i nedeljom sam se
           vracala u roditeljsko gnezdo sa svime sto sleduje: izlazak do 10 h, pazi sta radis i ostalo.

           Nikada nisam uhvacena in flagranti, do toga nije ni moglo da dodje jer je moja mama imala izvanrednu
           taktiku: Zahtevala je da upozna svakog mog momka a prvo pitanje koje mu je postavljala glasilo je:
           "Da li ti nameravas da ozenis moju cerku?" Momak je ,recimo, imao izmedju 17 i 20 godina, bilo su to
           klasicna pubertetska zabavljanja i na takvo pitanje reagovao je
           ,kako da kazem, panicno, gubio se u vidu lastinog repa, a moja mama je zadovoljno zmirkala (rekla
           sam ti da nema ozbiljne namere!)
           Kad sam se prvi put zaljubila, onako, bas preko glave, upozorila sam decka na takva pitanja i onda
           smo joj namestili zvrcku. Nenad se pojavio sa cvecem , 100 g kafe i prstenjem (pozajmili od prijatelja)
           i odmah s vrata zamolio je moju mamu "za ruku njene drazesne cerke" heheh...da ste videli te muke:
           "Joooj, deco, jos ste mladi, pa nemojte da prenaglite, pa zabavljajte se malo,cuvajte se, pa fakultet" i
           to.
           Mi smo jedno dva sata glumatali ozbiljnu zelju da se vencamo i napravimo gomilu decice, dok mama
           nije pocela da place i da obecava odlazak kod doktora (pilule za mene)

           Iz danasnje perspektive vidim da je sve to bilo malo surovo ali je interesantno koliko su roditelji
           naivni i slepi kad su u pitanju njihove cerke. Poznajem jednu majku koja ozbiljno veruje da je njena
           cerka od 24 godina jos uvek devica. Mnogi roditelji ponasaju se po pravilu: "Ako o necemu ne
           pricamo onda to nesto uopste ne postoji"

           A mogu da se kladim, da cu, kad budem imala decu, da ponovim egzaktno iste greske koje je pravila
           moja mama.



           Snorkijevac - Sep 27, 1998 09:57 (147.91.1.7)

           Jelena-Eva ja te volim udaj se za mene(obavesti mamu)!



           Nikola - Sep 27, 1998 10:07 (212.200.32.74)

           Jelena-Eva, svaka cast !!!!
           heheheehehehehehhahahhahaaahuhuuuhuhhhhiihihii



           Joker - Sep 27, 1998 11:00 (199.166.210.221)

           SANY, a zasto ti "pises velikim slovima" na mene? Zar je tako malo potrebno pa da se isfuras?



           Freud - Sep 27, 1998 11:59 (209.103.43.244)

           Moji su bili super. "Sine, eto, odosmo mi sada, vraticemo se za 3 sata..."
           Nikad nisam imao problema.



           OasisFanGirl - Sep 27, 1998 12:54 (209.148.136.34)

           Sorry, but no comment!

           Sve "ispovesti" su haos. Bas sam uzivala...
           Vozdra!



           Art Of Noise - Sep 27, 1998 13:16 (195.252.66.2)

           Sany odlicna tema, svaka cast.
           Evo kako ja gledam te stvari , sex je nesto normalno i prirodno i ne treba bezati od toga , niti nekog
           sputavati u bilo kom obliku.Meni je stari legenda po svakom pitanju i lepo mi kaze :"sine dovedi ti nju
           slobodno a tata ce ici vani koliko treba".Pa zar to nije bolje nego da se svadimo oko stvari koje neki
           smatraju uzasnima samo zato sto nemaju hrabrosti da o njima pokrenu razgovor?



           Istrian - Sep 27, 1998 14:10 (194.247.201.2)

           Mene u srednjoj skoli nisu imali na cemu da uhvate.



           n - Sep 27, 1998 15:17 (193.218.36.107)

           Par mojih drugarica iz razreda se porodilo jos u osnovnoj skoli. Druge neke su se poudavale u
           srednjoj a meni se eto nisu dopale toliko! Koliko imas godina i kad sa cime pocinjes uglavnom je
           individualna stvar. Pazi, mi smo bili u istom drustvu! Pojedini moji drugovi su pre dve-tri godine imali
           prvo seksualno iskustvo dok se neki i ne secaju s kojom su bili poslednji put! Sve je relativno moja
           Sany.



           Kleo - Sep 27, 1998 16:09 (194.247.201.2)


           E, nije ovo losa tema, ali me je podsetila na jos
           nesto sto bi se moglo povezati.
           Koliko vam vasi roditelji idu na nerve i zasto?
           Ako je neko zainteresovan da pokrene ovu diskusiju
           neka se javi ovde.

           Kleo



           Stole Piksi - Sep 27, 1998 17:15 (146.166.254.10)

           ja dovedem ribu kuci pa pozevem i caleta pa nek gleda.



           sike - Sep 27, 1998 17:29 (194.247.199.30)

           Znate frendovi ja obicno markiram i za to vrijeme sdelam posao.Uopce mi nije jasno vase shvacanje
           sexa.I moji starci vole,pokatkad,uskociti u taslacenje.



           Belgrade Boy - Sep 27, 1998 18:35 (195.178.62.2)


           A sto moraju tvoji roditelji da znaju da li se ti
           ***** sa deckom ili ne. To je tvoja licna star
           jedino ako bas ako ti hoces da im kazes.
           Sto se mene tice, ja ne govorim nista, a
           i da sam im rekao nista znacajno ne bi bilo.



           Belgrade Boy - Sep 27, 1998 18:35 (195.178.62.2)


           A sto moraju tvoji roditelji da znaju da li se ti
           ***** sa deckom ili ne. To je tvoja licna star
           jedino ako bas ako ti hoces da im kazes.
           Sto se mene tice, ja ne govorim nista, a
           i da sam im rekao nista znacajno ne bi bilo.



           djole - Sep 27, 1998 19:26 (195.252.64.40)

           ja sa tim skoro nikad nisam imao problema.skoro!
           moji starci u 23h zaspu ko klade i ja mogu da se dernjam po kuci kolko hocu, nemogo da ih probudim.

           jedini problem je u tome sto stari ima obicaj da ustane u gluvo doba noci jer mu se svasta nesto skupi u
           mokracnoj besici.
           i tako sam jedno vece doveo jednu moju "prijateljicu"kuci da "gledamo film".bilo je oko 01h.(ko jos
           gleda film u to doba?).i desilo se to sto se desilo i ona je htela da ode u wc i ja sam joj pokazao gde je, i
           ona je otisla, i nakon 5min. utcala u sobu .podivljala. u momentu kada je izlazila iz wc-a stari je izleteo
           pred nju!!!!!covek se fino izvinio i vratio se u krevet.
           sutradan nisam znao da li je pametno uopste da mu izlazim na oci. i tako taman se ja isunjavam iz kuce
           kad ide stari. ja pretrno,kad ce on meni:e sine kako sam sinoc imao smesan san .izlazim ti ja iz sobe
           ,ocu da idem u wc,kad ispred mene izleti polu-gola devojka ,ma znam ja nju dolazila je ona kod
           mene.otkud bas nju da sanjam?
           bas zanimljivo a?



           Ivanica - Sep 27, 1998 20:01 (209.179.9.164)

           Eh, bilo je zanimljivo chitati sve ovo s'toga moram da i ja da napishem par rechi. Sa svakim dechkom
           sa kojim sam spavala je bilo strava a verujete mi ni jednom nismo bili sami...uvek je bilo nekog u
           kuci..njegovi roditelji,moji (skoro nikad), razno drushtvo,ali je bilo cool. Neki su znali shta
           radimo,drushtvo-vecinom, dok roditelji malte ne nisu ni znali da smo u sobi.Moja mama naravno zna
           za moje sexsualne odonose od prvog dana.(tada sam imala 16).Ko ce drugi da zna ako ne ona.Mi smo
           najbolje drugarice...Mislim da bi svako trebao da ima takav odnos sa roditeljem kao ja sa mojom
           mamom...By the way...SEX je neshto najbolje u zivotu, ja bez sexa ne bi prezivela..jednom kad
           probash..he he
           Uzivajate ljudi;)))))
           pozdrav



           STOLE PIKSI - Sep 27, 1998 20:11 (146.166.254.10)

           Ivanice a gde ti zivis??



           Anduril - Sep 27, 1998 20:52 (194.247.201.2)

           Ona ti je u LA.



           cookie - Sep 27, 1998 21:11 (194.93.134.130)

           ne volim izraze moja mam i ja smo najbolje drugarice.... Mislim da imam dovoljno prijateljica u zivotu ,
           a moja mam hocu da bude moja keva.......:)



           Ljuta Guja - Sep 27, 1998 21:24 (209.148.129.88)

           > Mene u srednjoj skoli nisu imali na cemu da uhvate.

           He, he. Nisu imali da te uhvate na cemu ili za sta... ????



           Istrian - Sep 27, 1998 22:01 (194.247.201.2)

           Pitanje glasi "Da li su vas ikad uhvatili NA delu?", a ne "Da li su vas ikad uhvatili ZA delu?".


           Istrian - Sep 27, 1998 22:01 (194.247.201.2)

           Pitanje glasi "Da li su vas ikad uhvatili NA delu?", a ne "Da li su vas ikad uhvatili ZA delu?".



           Jelena-Eva - Sep 28, 1998 03:11 (195.34.155.12)

           Bogami, ja se dobro cuvam mama koje tvrde: "Moja cerka i ja smo najbolje drugarice". Gotovo je
           uvek tako da ta mama druge drugarice i nema.



           Mirko i Slavko - Sep 28, 1998 03:56 (192.83.224.17)

           Nikada nas nisu uhvatili!



           Nesho - Sep 28, 1998 04:30 (193.2.59.13)

           dali ste vas dvojica Mirko i Slavko pederi da vas nikad nisu uhvatili



           Dj Nele - Sep 28, 1998 05:29 (195.246.74.21)

           Sasvim je normalno (bar u danasnje vreme) da sa roditeljima imam otvoren razgovor o sex-u.
           Ne krijem nista od njih cak i sada kada zivim samostalno smatram da ipak neke stvari trebaju znati sto
           je korisno bar dobijem neki savet sto mi puno puta dosta znaci.
           Ah da dali su me nekad videli sa devojkom ..... pa jesu ...jos od 14-god nikad mi nista nisu rekli....cak
           sam ih poneki put zamolio da odu u setnju (dok smo ziveli skupa) da bih ostao s`devojkom.
           Sa druge strane roditelji od mojih devojaka(iz rane mladosti) ma svi su bili cool secam se sa svojih 16
           god otac od tada tadasnje devojke dao nam je svakog vikenda kljuceve od Vikendice tako da smo
           uvek imali praznu gajbu.....



           Beba - Sep 28, 1998 09:42 (194.247.201.2)

           Ja to radim na poslu svaki dan sa svim mojim kolegama i pred svim mojim koleginicama!



           VERSACE - Sep 28, 1998 10:07 (207.164.29.7)

           LJudi SAMO SE KREEEEEEEEESITEEE.



           JEBAC - Sep 28, 1998 12:47 (199.212.250.6)

           NISU me JOS uhvatili, ali sam svaku najebo dok nije molila da je jos guzim, guzio sam i keve i cerke!



           Lolito - Sep 28, 1998 15:13 (209.103.20.163)

           Nisu ni mene jos uhvatili, jer me tetke cuvaju!



           Logika - Sep 28, 1998 18:43 (192.83.224.17)

           Ljudi procitajte Neshin komentar na 'Mirko i Slavko' poruku, covek je nevidjen genije! Kakav um!
           Do sada nevidjena sposobnost utvrdjivanaj uzrocno posledicnih veza. Jos jednom bravo Nesho, sa
           takvom logikom daleko ces ugurati.



           sweety - Sep 28, 1998 18:54 (194.247.198.242)

           cccc. ma kada te tetka dohvati... ima da te uhvati... i sta ces onda... reci cu te Gaduri.... prc!



           dr - Sep 28, 1998 19:07 (209.103.43.104)

           kakva proseravanja



           modesty - Sep 28, 1998 22:51 (209.148.160.132)

           i sta ono bi tema?



           Monah - Sep 28, 1998 22:55 (209.103.26.196)

           Par mojih drugarica iz razreda se porodilo jos u osnovnoj skoli. Druge neke su se
           poudavale u srednjoj a meni se eto nisu dopale toliko!

           To su sigurno neke Aljbanke kad se tako rano mreste.



           Radovan III - Sep 29, 1998 00:58 (209.103.21.142)

           Mene nikad nece uhvatiti !!!

           :o)



           AEROSMITH - Sep 29, 1998 01:24 (203.30.7.131)

           Uhvatili, ne nikada...
           Ni u stanu ni u haustoru pa ni u lifu koji se zaglavljivao cesto kod nas u Sarajevu iz poznatih razloga.
           A i da me uhvate, pa kao da bi to bio BIG DEAL



           NIKO la - Sep 29, 1998 01:57 (203.2.193.71)

           Ja samo par reci ovom "JEBAC". Ej znas li ti mozda koliko si primitivan pubertetlio jedan. To samo
           fantaziras mali kakve kcerke i mame puno gledas filmove mali, nisi ti pipnuo zensku nego samo tako
           recima se tesis. Idi u sobu pa se isamaraj, brzo!



           evo mene - Sep 29, 1998 06:11 (195.21.221.146)

           Sany,
           ja mislim da ti gledas roditelje isuvise subjektivno.Naravno da oni znaju sta se desava ali dosta njih se
           prave ludi nadajuci se da ce to sve da prodje bez nekih problema i da nece morati da se suoce sa tim
           problemom jer bi im bilo neprijaatno jer su oni potpuno drugacije bili vaspitani.
           I zato ako bi se desilo da te uhvate ne bi sigurno tako reagovali kao sto ti mislis.Tate naravno vise
           zaboli nego mame kada neko kresne njihovu "malu kcerkicu" i to je cista egoisticna ljubomora ali
           kada se desi moraju da se sa tim pomire i onda im cak lakne da je sve proslo i da nema posledica.



           sexino - Sep 29, 1998 09:21 (194.247.199.10)

           E ljudi pa ovo je strava...
           Mislim da bi bio red da se vratimo na temu:)
           Mene nikad' nisu "uhvatili"...mislim da za to nikada nisu imali potrebe. Moj odnos sa matorcima bio je
           u glavnom dosta slobodan(valjda zato sto sam musko dete??)..Nikada nisu ni imali potrebu da me
           neshto spiuniraju, prekidaju jer su znali sta radim u sobi, a i da su to uradili sumnjam da bi prosli
           nekaznjeno.

           E sad,kod Sany i kod vecine devojaka je to sasvim druga situacija. Ja sam obicno izbegavao da idem i
           pogotovo radim bludne stvari kod nje i jos u prisustvu njenih:-))
           Ne razuimem takve ljude...koji ne mogu da se uzdrze od nekih stvari bez obzira na kom se mestu
           nalazili.



           sexino - Sep 29, 1998 09:21 (194.247.199.10)

           E ljudi pa ovo je strava...
           Mislim da bi bio red da se vratimo na temu:)
           Mene nikad' nisu "uhvatili"...mislim da za to nikada nisu imali potrebe. Moj odnos sa matorcima bio je
           u glavnom dosta slobodan(valjda zato sto sam musko dete??)..Nikada nisu ni imali potrebu da me
           neshto spiuniraju, prekidaju jer su znali sta radim u sobi, a i da su to uradili sumnjam da bi prosli
           nekaznjeno.

           E sad,kod Sany i kod vecine devojaka je to sasvim druga situacija. Ja sam obicno izbegavao da idem i
           pogotovo radim bludne stvari kod nje i jos u prisustvu njenih:-))
           Ne razuimem takve ljude...koji ne mogu da se uzdrze od nekih stvari bez obzira na kom se mestu
           nalazili.



           SEXINO - Sep 29, 1998 09:22 (194.247.199.10)

           E ljudi pa ovo je strava...
           Mislim da bi bio red da se vratimo na temu:)
           Mene nikad' nisu "uhvatili"...mislim da za to nikada nisu imali potrebe. Moj odnos sa matorcima bio je
           u glavnom dosta slobodan(valjda zato sto sam musko dete??)..Nikada nisu ni imali potrebu da me
           neshto spiuniraju, prekidaju jer su znali sta radim u sobi, a i da su to uradili sumnjam da bi prosli
           nekaznjeno.

           E sad,kod Sany i kod vecine devojaka je to sasvim druga situacija. Ja sam obicno izbegavao da idem i
           pogotovo radim bludne stvari kod nje i jos u prisustvu njenih:-))
           Ne razuimem takve ljude...koji ne mogu da se uzdrze od nekih stvari bez obzira na kom se mestu
           nalazili.



           Jedna Devojka - Sep 29, 1998 11:26 (192.139.208.1)

           Cega ovde nema, ok ok, mene nisu uhvatili a do 17-te su mislili da sam ja devica. Sada mi je 18-ta i sve
           mi seru da treba da se stidim sta radim ko najgore, da to nije za nasu "uglednu" familiju itd. A neznaju
           da je to moze se reci normalno za ovo doba. Recite mi vi dali vas roditelji maltretiraju zbog slicnih
           stvari ili vas bar malo razumeju da ovo nisu 1960-te godine.

           JOS NESTO,
           RECITE MI DEVOJKE DALI VAS VASI RODITELJI VREDJAU ZBOG TOGA STO NISTE
           DEVICA I DALI VAM KAZU DA VAS NECE NIKO OZENITI JER UPRAVO TO NISTE?

           A MOMCIMA, DALI BI OSTAVILI DEVOJKU AKO NIJE DEVICA, DALI BI JE OZENILI I
           DALI BI JE POSLE VREDJALI JER JOJ NISTE PRVI?

           TO JE SVE I NARAVNO CEKAM VASE ODGOVORE!!!
           Jedna Devojka


           dekidj - Sep 29, 1998 12:07 (209.103.17.223)

           E pa cekaj malo ne bih je vredjao ako joj nisam prvi ali je patnja imati odnos sa njom bas zato sto je
           nevina .Plasi se i ne da lako.Kucke volim posto nema pravila igre ato da li su me uhvatili nisu brate
           moj cale je imao nos za takve stvari pa izvee kevu u grad sveca ode kao za inat sa drugaricama i
           onda ja obavim posao.Dok sam bio kod nas svaki dan ili drugi dan sam caleta teraou setnju a otakad
           sam u Kanadi te setnje su postale retke citaj nase ne daju kao da im je od zlata a ovih njihovih dobijas
           sidu ili dete.Kucke nece da abortiraju.Damama se izvinjavam ali ja zene sve ne zovem kuckama
           nego samo sponzoruse.Inace to je to nego imam poruku za devojke kod nas jebite se kao stuke ali
           ne radjajte decu kao ove koze ovde i ne udajite se rano.Da vas on bije i maltretira nije vredan.Opet
           za nas frajere ne vredi se tuci ni zbog jedne pa da ti je i zena jedino ako je neko ne udari.Jebac
           poklopi se previse rokas pornice na palmi utrnuce ti ruka.



           L O L I T O - Sep 29, 1998 14:17 (209.103.20.167)

           Starije dame javite se!

           provedimo zajednicke

           trenutke izmamljujuci uzdahe

           i zagrljaje jedno drugom...

           Imam 11 godina,

           nosim obucu br.38,

           sorc velicine 12-14,

           atletske majicice

           koje pokazuju moju

           putanu mladost,

           ponekad nosim kaccketic

           koji skriva moje lice

           zategnuto od silne mladosti...

           volim da se igram,

           klikeri i fudbal su mi omiljena zabava,

           volim da pisem pisma

           baki i tetkama i zenama

           koje mi nesto znace u zivotu,

           zenama koje su me

           grlile i pogledima umivale i dodirivale...

           Javi te se...

           Krojacice pozzeljne da mi uzimaju...

           Hajdi, Lolitu i Pipi sa podvezicama

           sam prevazisao.



           Pozdrav

           L O L I T O

           buduci programer



           Snorkijevac - Sep 29, 1998 14:20 (147.91.1.7)

           JEDNA DEVOJKA>>>Sto iskusnije to bolje za zenidbu(pod uslovom da nema sidu)!Pozdravi
           matorce i reci im da pocnu da gledaju TV(ali ne americke filmove)!!



           sweety - Sep 29, 1998 17:06 (194.247.198.240)

           Lolito... culi smo te vec... jesi li odrastao u medjuvremenu... da te bacamo sa jasala na nesto vise....



           gaga - Sep 29, 1998 23:28 (129.37.113.174)

           Prvo- tufakija pominje postovanje.Da mi neko objasni kakve veze ima postovanje
           roditelja sa tvojom seksualnom aktivnoscu?Ovo je vrlo osetljiva tema za mene,
           zato sto mi se povraca od tih i takvih slicnih komentara uz koje smo svi mi
           odrasli i prihvatili ih,a nikada se ni zapitali ima li to ikakvog smisla.Primer :
           ona ne postuje svoje roditelje zato sto se j....????!!!!Kakav kretenizam,
           da li iko razmislja o tome sta kaze ili to nemastoviti ljudi samo ponavljaju
           ono sto njihove isto mastovite majke kazu.Necu uopste ni da udjem u raspravu
           zasto je ta izjava imbecilna.Primer dva :ako se das u promet,dobices reputaciju
           pa se nikad neces udati.!!!!!Samo kod nas balkanaca.Da sam znala kad sam
           bila klinka pa da odgovorim :mora da je uzasno biti u parlamentu,daviti se
           u parama,ici ukrevet sa bombonama koje sam izaberes (Cicollina),ili udati se
           za Ian Z. (beverli hills),ili bar postati estradna umetnica....Primera na milion,
           meni licno je reputacija bila uzasna (ne stidim se ,naprotiv), sada sam lepo
           udata, zbog mojeg znanja "stvari" muz me obozava,svi zadovoljni, i znam da
           nema sanse da me muz prevari (sta JA radim to je druga prica).I eto,kome
           je bolje,pusti te tabue i izreke.
           Inace mene moji nisu nikad uhvatili,ali sam zato ja "iznenadila" moju
           majku sa njenim sefom (nemam oca).Bilo je vrlo neprijatno,ja sam se bukvalno

           "pravila luda" ,jednostavno ne znas sta da radis.
           Izvinjavam se svima na duzini pisma.





           Jeca - Sep 30, 1998 00:53 (130.91.203.88)

           Mene moji nisu uhvatili na delu i po tom pitanju imaju vrlo moderna shvatanja.
           Ali kad smo vec kod te teme, bas sam sinoc ja imala priliku da cujem moju cimerku iz susedne sobe
           kako urla dok svrsava.



           INCEST IN THE HOUSE... - Sep 30, 1998 02:57 (146.166.254.10)

           Ja najvise volim da dovedem ribu, pa pozovem tatu i mamu,ugasim svetlo,pustim muziku, pa udri ko
           koga
           stigne,ako je tu i brat-kompletno uzivanje!



           Mujo - Sep 30, 1998 11:07 (193.2.59.13)

           Rozi pozdravlja te Mujadinka



           Nije bitno:) - Sep 30, 1998 12:52 (207.241.25.41)

           Jedini ja imam odgovor na temu, opis scena 'hvatanja':

           Mene nisu uhvatili...ali zato jesu mog ortaka
           i njegova prica ide ovako:

           Doveo je ribu kuci i kresu se u kevinom i caletovom krevetu. U neko doba upada cale u sobu. Poza:
           ona odozgore, ledjima okrenuta vratima i ne vidi caleta.

           Cale prilazi, obilazi da bi joj usao u vidno polje.
           Kad su se nasli oci u oci cale joj pruzi ruku i predstavi se. Tu padne upoznavanje...i cale mrtav ladan
           izadje.

           Prica druga (drugi ortak)

           Otisao kod ribe...i kresu se u njenom kupatilu.
           Poza: otpozadi...stojeci. U neko doba on kraijickom
           oka primeti da neko stoji u predsoblju i posmatra ih.
           Pogleda..kad ono njena keva i brat (dete od 6-7 godina). On rukom zalupi vrata a ribi kaze da joj je
           izglada dosla keva (ona je nije videla). Izadju oni
           iz kupatila a riba pocne da veze pricu da su untra bili
           zajedno jer joj je pozlilo (ne kapira da su keva i
           burazer lepo videli kako je on guzi).

           Ortak kaze da ga je keva nudila kafom..ali da je on samo zbrisao.

           Sto se tice mojih matoraca...nisu me nikad uhvaatili..
           jer sam ih istrenirao da kucaju pre nego sto udju u sobu. Par puta je bilo malo frke kad se iznenadno
           vrate s posla...a burazer ili ja imamo ribu tu...
           ali se nikad nisu prevarili da sa ulaznih vrata
           skrenu u sobu.

           Prvi put kad je riba prespavala sa mnom tu...keva joj
           je ujutro skuvala kafu.

           Takodje ...vodio sam ribe i kod babe i dede...i oni
           su kuvali kafe:) (deda je cak i muvao moje ribe na foru: 'dodji ti kod mene na kafu, kupice ti deda
           mercedes'

           Ali...ja bilmez..sam uspeo da jednom uhvatim ujaka i ujnu u seksu:) misionarska poza...nista narocito;)
           Otvorio sam vrata (imam kljuceve od ujakovog stana,
           nisam mislio da su tu)...video ja njih, videli oni
           mene...ja zatvorim i nista:)

           sad sam inace onezenjen...imacu valjda skoro i svoju decu i mislim ovako: kad su dovoljno stari
           da se zakljucavajun u kupatilu njihovu intimu treba
           postovati. ne kazem da treba detetu od 15-16 godina
           pustiti da radi sta hoce (ume?) i ne dati mu savet o zivotu...ali upadanjem u sobu i pravljenjem scena
           ce moze se jedino izgubiti poverenje i postovanje
           koje je neophodno da bi vas deca slusala i shvatala ozbiljno.

           eto....:)



           dekidj - Sep 30, 1998 13:36 (209.103.17.208)

           A brate ovde ima dobrih provala samo de mi reci Jeco je li ti dobra cimerka da i ja dojem da meni
           vristi



           Jeca - Sep 30, 1998 15:02 (130.91.203.88)

           Dekidj,
           Ako volis pozamasne plavuse, onda je ona stvorena za tebe.



           dekidj - Sep 30, 1998 15:52 (209.103.17.114)

           E i ti ga pretera najezim se kad na to pomislim nego kakva si ti ali bez baronisanja.Volis ti valjanje
           utami?
           Ako volis samo reci gde si i dolazim moja mala pcela odavno nije jela.Salim se ali za izgled sam
           ozbiljan



           CMOK - Sep 30, 1998 18:49 (206.186.222.180)

           tema...........da li su vas uhvatili na delu?


           da li ste vi njih uhvatili? hehehehe



           Terry C - Sep 30, 1998 18:58 (212.200.32.80)


           Sany
           Iskreno receno, zaboravio sam koje je bilo pitanje sa pocetka!!!
           S obzirom da sam procitao sve diskusije, ne mogu se odluciti na koju da odgovorim.
           Kao prvo, nisu me nikada uhvatili. Iskreno govoreci, s obzirom da sam ziveo samo sa ocem (posle 16.
           godine) on je nekako sam znao da kad god bi mi neko dosao, on bi odlazio od kuce sa komentarom o
           vremenu kada ce doci. Ovo verovatno i nije neki problem jer sam muskog roda, ali u osnovi
           podrzavam one roditelje koji koji, uslovno receno, gledaju "Blagonaklono" na "DECU' koja rade
           "zabranjene stvari". U svakom slucaju, bolje je da to rade u kuci, iole u higijenskim uslovima, nego da
           se jure po okolini. Probao sa skoro sve varijante i kao srednjoskolac i kao student, jer je nuzda tako
           nalagala, ali sam ipak u dusi komformista.
           Zabrana je u stvari losa. To i sami znate.
           Imam jedan slucaj!
           Roditelji nisu pustali cerku nos da pomoli iz kuce. Stopovali su joj vreme do prodavnice i nazad.
           Devojka je rasla sa svojim problemima i potrebama i jednog dana je za vreme velikog odmora...
           Danas roditelji srecno zive sa svojom cerkom i unukom.
           U celoj ovoj situaciji je stradala ona! Cijom krivicom???




           dekidj - Sep 30, 1998 20:01 (209.103.17.157)

           Verovatno tvojom



           Yeti-sumadinac - Sep 30, 1998 20:14 (146.166.254.10)

           oce neko da kupi koke nosilje? imam i tovne pilice...



           dekidj - Sep 30, 1998 21:41 (209.103.17.172)

           Mars bre seljacino u picku materinu



           Yeti-sumadinac - Sep 30, 1998 23:58 (146.166.254.10)

           nemo da si na kraj srca sine, moram i ja da zivim od
           necega...kako ti nije zao meni starom mater da psujes,
           e dao bog da ne dozivis ono sto je cica Yeti doziveo da
           moras koke nosilje i tovne pilice pod stare dane da
           prodajes...
           Ajd' nemo' da se nerviras i moj ti usput.



           sany - Oct 1, 1998 00:44 (192.91.197.34)

           hvala svima na komentarima, ma cak i ovom yetiju sto prodaje pilice po SC. gde god dodjem, a ono
           yety prodaje pilice.
           kupila bi ih, samo neznam kako nose na balkonu. i ko ce ih hraniti kad odem u boston.
           a tek sto su jaja ovde jeftina yety. 12 komada za $1.05. Pa ti sad vidi, isplatil' mi se drzat nosilje.



           Jovan Jovanovic Zmaj - Oct 1, 1998 00:50 (130.63.122.218)

           Ja mislim iskreno da sto se zabrane tice od strane roditelja da su ljudi donekle u pravu. Kao sto su
           mnogi rekli da je za muskarce lako a za cure i nije. Roditelje moze covjek i da razumije jel gajili su to
           dijete od bebe da bi sad neki konj naisao i tek tako odveo je u krevet. Jedno je sigurno a to da koliko
           god branili roditelji i prijetili cerkama, one ce to ipak kad tad da urade. Prema tome ne treba biti lud i
           braniti nego barem boga moliti da nadje nekog pametnog momka pa i ako se desi bolje sa njim nego
           sad sa nekim crncem prljavim ili slicno. Iz mog iskustva licnog ja mislim da njena mama ima isto
           rezonovanje kao sto sam naveo a bilo je situacija "za dlaku sinko". Ja mislim da u mom slucaju roditelji
           znaju za sve ali se prave ludi sto je mozda i najbolje. I za kraj jedna poucna pjesmica:

           JEBI TE SE DJECO
           JEBANJE JE RAJ
           TO VAM PORUCUJE
           CIKA JOVA ZMAJ



           Ivanica - Oct 1, 1998 18:31 (207.157.199.23)

           Otkud ti Anduril znash da sam ja u LA?



           Yeti-sumadinac - Oct 1, 1998 19:36 (146.166.254.10)

           pa to svi znaju, nego cero ima cva yeti za tebe
           specijalnu ponudu, pilici i to tovni, ako narucis
           u narednih 30. min. dobijes i 10 kg.koncetrata m-500,
           i komplet drvenih bojica za treci razred.
           Ajd nemo da se premisljas nego narucuj odma'...



Коментари

Популарни постови са овог блога

ХУМОР - МОСТ ЗА СВЕ ЖЕЉЕ

ПОЛАРИС СФ АНТОЛОГИЈА `93. и прича АРТУРА КЛАРКА

КАКО ЈЕ ИНТЕРНЕТ УБИО ЖУРКЕ